Sesterská společnost skupiny Tlapnet má v týmu dostatek kvalifikovaných a flexibilních techniků a specialistů v celém spektru informačních technologií pro pokrytí kompletní nabídky služeb v oblasti správy sítí a počítačových parků, kterou nabízí stávajícím i potencionálním zákazníkům. Outsourcing služeb se vždy snažíme dodávat v uceleném balíčku tak, aby zákazníci potřebovali jen jediný kontakt, na který se můžou obrátit vždy, když něco potřebují.
návrh a realizace počítačové sítě (pomocí metalické, bezdrátové nebo optické infrastruktury)
návrh a implementace optimálního serverového řešení
optimální využití pracovních stanic
návrh a implementace tiskových řešení
správa softwarové a aplikační platformy
pravidelná kontrola hardware a všech pracovních stanic (tzv. kompletní profylaxe)
pravidelné zálohování důležitých dat
proškolování zaměstnanců a obsluhy
Při outsourcingu jsou se zákazníkem nejčastěji uzavírány tyto typy vztahů
paušální správa - pravidelné návštěvy a údržba počítačové sítě a parku dle dohodnutého harmonogramu
správa na vyžádání - výjezdy techniků na vyžádání zákazníka zcela bez paušálu, platba na základě strávených hodin
pravidelná správa - ekvivalent paušální správy s platbou na základě stráveného pracovního času
Navíc ke správě sítě
vzdálená správa – základní záchrana kdy technik pomocí aplikace vzdálené plochy řeší problémy u zákazníka, aniž by musel být fyzicky přítomen
značná úspora času i prostředků
telefonní pomoc – máme v nabídce pomoc po telefonu jak v režimu „v pracovní době“ tak i prémiově 24/7. Fundovaný technik dokáže vždy poradit
případně instruovat telefonicky
garance servisního zásahu a flexibilita specialistů (tzv. SLA)