Správa sítí a firemní servis

Sesterská společnost skupiny Tlapnet má v týmu dostatek kvalifikovaných a flexibilních techniků a specialistů v celém spektru informačních technologií pro pokrytí kompletní nabídky služeb v oblasti správy sítí a počítačových parků, kterou nabízí stávajícím i potencionálním zákazníkům. Outsourcing služeb se vždy snažíme dodávat v uceleném balíčku tak, aby zákazníci potřebovali jen jediný kontakt, na který se můžou obrátit vždy, když něco potřebují.

tlap-notebook.jpg
Přehled našich služeb v oblasti outsourcingu
  • návrh a realizace počítačové sítě (pomocí metalické, bezdrátové nebo optické infrastruktury)

  • návrh a implementace optimálního serverového řešení

  • optimální využití pracovních stanic

  • návrh a implementace tiskových řešení

  • správa softwarové a aplikační platformy

  • pravidelná kontrola hardware a všech pracovních stanic (tzv. kompletní profylaxe)

  • pravidelné zálohování důležitých dat

  • proškolování zaměstnanců a obsluhy

prehled-sluzeb-v-oblasti-outsourcingu.jpg
Správa sítí

Při outsourcingu jsou se zákazníkem nejčastěji uzavírány tyto typy vztahů

  • paušální správa - pravidelné návštěvy a údržba počítačové sítě a parku dle dohodnutého harmonogramu

  • správa na vyžádání - výjezdy techniků na vyžádání zákazníka zcela bez paušálu, platba na základě strávených hodin

  • pravidelná správa - ekvivalent paušální správy s platbou na základě stráveného pracovního času

Navíc ke správě sítě

  • vzdálená správa – základní záchrana kdy technik pomocí aplikace vzdálené plochy řeší problémy
u zákazníka, aniž by musel být fyzicky přítomen

  • značná úspora času i prostředků

  • telefonní pomoc – máme v nabídce pomoc po telefonu jak v režimu „v pracovní době“ tak
i prémiově 24/7.  Fundovaný technik dokáže vždy poradit

  • případně instruovat telefonicky

  • garance servisního zásahu a flexibilita specialistů (tzv. SLA)

sprava-siti.jpg